Livrare si retururi

Livrare și retururi

Livrarea produselor se va face oriunde în România. DUCHESSE NAILS S.R.L. își rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor prin contactarea telefonică a clienților.

Costurile de livrare sunt:

  • BUCUREȘTI, NAȚIONAL, METROPOLITAN (Otopeni, Pipera, Voluntari, Pantelimon, Dobroești, Popești-Leordeni, Măgurele, Bragadiru, Chiajna, Mogoșoaia, Chitila, Buftea, Dudu, Roșu) – 22 lei

În funcție de momentul preluării comenzilor dumneavoastră, acestea se vor livra astfel:

  • Comenzile plasate până în ora 12:00 pot fi expediate în aceeași zi.

  • Comenzile plasate după ora 12:00 vor fi expediate în următoarea zi lucrătoare sau în cel mult 72 de ore de la momentul ridicării coletului de către curier.

De precizat: Weekend-ul și sărbătorile legale nu sunt zile lucrătoare. Coletele nu se livrează persoanelor minore, doar în cazul confirmării unui adult.

În cazul în care unul sau mai multe produse comandate de către dumneavoastră nu sunt în stoc, veți fi înștiințat prin email sau telefon.

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni încă o dată după ce va reuși să ia contact cu acesta. Dacă clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulată și produsul returnat la sediul DUCHESSE NAILS S.R.L., clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.

DUCHESSE NAILS S.R.L. își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de DUCHESSE NAILS S.R.L., care includ, dar fără a se limita la: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră sau caz fortuit conform uzanțelor legii românești.

Clientul DUCHESSE NAILS S.R.L. poate returna produsele achiziționate în următoarele situații:

  • Coletele ce prezintă deteriorări severe, demonstrate;

  • Produsele ce au fost livrate greșit.

Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor, conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achiziționează produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanță.

Clientul este obligat să notifice DUCHESSE NAILS S.R.L. intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare (email: office@duchessenails.ro).

Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzând dar nelimitându-se la transportul produselor, achitată de către client, nu se rambursează.

În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.

  • Clientul se obligă să returneze produsele într-o stare impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul și ambalajul original, respectiv într-o stare în care produsele pot fi comercializate din nou. Produsele vor fi returnate împreună cu accesoriile/cadourile gratuite, în ambalajul original la sediul DUCHESSE NAILS S.R.L.